דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סופר-פארם השלימה הקמת מערך רכש מקוון באמצעות פורטל הספקים ושירותי ה- B2B של חברת סטור נקסט 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 5360 פעמים ]

רשת סופר-פארם השלימה הקמת מערך רכש מקוון, המשמש את ספקי חנויות הרשת ובתי המרקחת על בסיס פורטל הספקים ושירותי ה- B2B של חברת סטור נקסט. סופר-פארם החלה ביישום פתרונות סטור נקסט לפני כשנה וחצי וכעת הושלם השלב האחרון בפרויקט עם הטמעת ספקי בתי המרקחת של סופר-פארם וספקי המותג הפרטי Life לעבודה מקוונת מלאה.

 

עם השלמת הפרויקט, מנהלת כיום סופר-פארם קשרי עבודה באיכות ושקיפות מלאה עם כ- 120 ספקים ברשת. הפתרונות הטכנולוגיים של סטור נקסט בתחום ניהול הרכש מאפשרים להעביר מידע יומיומי דוגמת ביצוע הזמנות ועדכונן, סטאטוס משלוחים וכן טיפול בתהליכי העברת חשבונית אספקה. היקף הפרוייקט אינו נמסר לפרסום, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים.

 

כמחצית מספקי הרשת עובדים כיום, באמצעות סטור נקסט, בצורה אינטגרטיבית מלאה End To End ממערכת ה- ERP שלהם למערכות סופר-פארם. שאר הספקים עובדים באמצעות פורטל הספקים של סטור נקסט, הפועל במודל של תוכנה כשירות SaaS)).

 

לדברי גיל ציפורי מנהל מערכות מידע ברשת סופר-פארם: "העברת כלל תהליכי הרכש והלוגיסטיקה של סופר-פארם למודל מקוון מהווה קפיצת מדרגה בניהול הקשר של הרשת וספקיה ובייעול שרשרת האספקה. כלל תהליכי הרכש מתעדכנים בצורה אוטומטית במערכות המידע של סופר-פארם".

 

ציפורי הוסיף כי: "שירותי ה-B2B ופורטל הספקים של סטור נקסט מהוים כלי קישור משמעותי ומרכזי בתהליכי העבודה מול הספקים. תהליך מקוון זה המבוסס על פלטפורמת סטור נקסט יצר שיפור משמעותי בתהליכי ההזמנות והרכש מול הספקים, שלמות ושקיפות נתונים, יצירת תמונת מצב ברורה על השלבים השונים בתהליך מהזמנה לחשבונית וביטול תהליכים ידניים.

הפרויקט עם סטור נקסט התאפיין ברמה מקצועית גבוהה ושיתוף פעולה פורה בין כלל הגורמים"

 

לדברי דניאל כרמי מנהלת מכירות סטור נקסט: "סטור נקסט גאה בהקמתה וניהולה של קהיליית הספקים של רשת סופר-פארם. המומחיות רבת השנים של סטור נקסט בפיתוח פתרונות B2B מלאים המיושמים בקרב אלפי חברות, בתוספת פורטל הספקים, מעניק פתרון כולל מגדול ועד קטן - מספקים בעלי מערכת ERP ויכולות טכנולוגיות עצמיות, ועד ספקים קטנים או אף כאלה שאינם  ממוחשבים כלל".

 

אודות סטור נקסט

סטור נקסט הינה החברה המובילה בארץ לשירותי B2B ושירותי מידע בענף הקמעונאות. החברה פועלת מזה 13 שנה בפיתוח והטמעת פתרונות מתקדמים לניהול קהילות מסחר אלקטרוני – B2B. סטור נקסט פיתחה ומשווקת את פורטל הספקים, המהווה פלטפורמה אינטרנטית הניתנת במודל של תוכנה כשירות SaaS)) ומאפשרת לנהל קשרי עבודה איכותיים ושקופים בין גופי רכש במגוון ענפים ומגזרי פעילות לספקים שלהם.

 

מעצם היות פורטל הרכש פלטפורמה אינטרנטית מלאה  המכילה  את כל רכיבי פעילות הרכש הארגונית הוא הופך את כלל תהליכי הרכש למקוונים. על ידי כך מצטמצם  משמעותית השימוש בטלפונים, פקסים ומיילים ובכך הוא תורם להתייעלות משמעותית בארגון, הפחתת הוצאות ותרומה לסביבה. ביו לקוחותיה של סטור נקסט בתחום פורטל הספקים המקוון והחשבונית הדיגיטלית נמנים: רפא"ל, שופרסל, סופר-פארם, משרד הביטחון, אל-אופ, התעשייה האווירית, ניופארם, קו-אופ הריבוע הכחול ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב